درپوش استخر ایزی ست قطر 396 اینتکس Intex 28026

Intex 28026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان

درپوش استخر ایزی ست قطر 396 اینتکس Intex 28026 برای استخرهای ایزی ست برند های اینتکس و بست وی با قطر 396 یک گزینه ایده آل و مناسب به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول داخل یک بسته بندی شیک و با وزن کم ارائه شده است که به همین دلیل شما می توانید به راحتی آن را حمل و نقل نموده و در فضایی که استخر خود را قرار داده اید اقدام به باز کردن و استفاده از این محصول کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که استفاده از این محصول نیز کاری ساده و آسان است که تنها کافی است پس از خارج کردن این درپوش از داخل بسته بندی به راحتی آن را بر روی استخر خود پهن نموده و به بهترین شکل ممکن از این محصول زیبا و جذاب در جهت پاکیزه نگه داشتن آب استخر و جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب استخر استفاده کنید.

درپوش استخر ایزی ست قطر 396 اینتکس Intex 28026 | اینتکس ایران

درپوش استخر ایزی ست قطر 396 اینتکس Intex 28026 دارای بدنه ای از جنس برزنتی می باشد که باعث شده تا استحکام لازم را داشته و به راحتی پاره نشود. هم چنین از این درپوش می توانید برای استخرهایی با یک سایز کوچک تر یعنی قطر 366 هم استفاده کنید که مزیت خوب این درپوش به شمار می رود. برای جمع کردن این درپوش نیز شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به صورت چند لایه این محصول را تا کرده و در یک فضای بسیار کوچکی اقدام به حمل و جمع کردن این محصول کنید و آن را کنار بگذارید. با توجه به این توضیحات شما می توانید این درپوش استخر ایزی ست را از سایت نمایندگی اینتکس ایران با قیمتی عالی به ثبت برسانید.

خرید درپوش استخر ایزی ست قطر 396 | اینتکس ایران

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول396 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن3.8 کیلوگرم
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای بزرگ ایزی ست
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...