درپوش استخر ایزی ست با قطر 366

intex 28022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

درپوش استخر ایزی ست با قطر 366 که یکی از نمونه های بزرگ استخر های ایزی ست است بیش ترین کاربرد را دارد و می تواند برای کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند مورد استفاده قرار گیرد. درپوش محصول می تواند بر روی بدنه به صورت دائمی وجود داشته باشد و امکانات لازم را فراهم کند. در غیر این صورت نیز امکان برداشتن و نصب آسان به صورت مداوم وجود دارد و در واقع کار دشواری نمی باشد. از این رو کسانی که دارای استخر ایزی ست 366 سانتی متری می باشند می توانند درپوش آن را نیز خریداری کنند. قطر درپوش 348 سانتی متر است تا بر روی دهانه محصول به صورت ثابت قرار گیرد و افراد را دچار مشکل نکند. 

فروش درپوش استخر ایزی ست با قطر 366 | اینتکس ایرانوزن درپوش نیز کم است و تنها 3.1 کیلوگرم می باشد. بنابراین برای به همراه داشتن آن مشکلی وجود ندارد و افراد می توانند حمل و نقل آن را به صورت آسان انجام دهند. به منظور داشتن آرامش و آسایش و داشتن یک استخر تمیز و پاکیزه می توان از این درپوش استفاده کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. علاقه مندان می توانند جهت خرید این نمونه از درپوش ها که تنها برای استخر ایزی ست 366 سانتی متری طراحی و تولید شده است به فروشگاه بزرگ اینتکس ایران مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس ایران پاسخگوی سوالات شما در پرسه انتخاب و خرید محصول خواهند بود.

درپوش استخر ایزی ست با قطر 366 اصل اینتکس و ارزان | فروشگاه اینتکس ایران

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول366 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن4.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی27 در 30 در 9 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای بزرگ ایزی ست
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...