حوضچه آب استخر اینتکس 29080

Intex 29080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

حوضچه آب استخر اینتکس 29080 بهترین گزینه برای جلوگیری از عوامل آلودگی به داخل استخر پیش ساخته می باشد به طوری که به پایه های نردبان استخر پیش ساخته متصل می شود و می تواند از ورود چنین عواملی به داخل محصول جلوگیری نماید. در واقع این محصول که وزن کمی دارد و از قیمت ناچیز برخوردار می باشد برای تمیز کردن پا در هنگام ورود به استخر ساخته شده است که در بخش پایین نردبان قرار می گیرد. قبل از ورود به استخر پیش ساخته به این طریق پا ها تمیز خواهد شد و شاخه و برگ و آلودگی های دیگر وارد بدنه محصول نخواهد شد.

حوضچه آب استخر اینتکس مدل 29080

این حمام پا دارای ساختاری است که از سر خوردن و لیز خوردن افراد جلوگیری می کند و می تواند مانع از ایجاد خطرات احتمالی شود. در نتیجه کاربرد خوب و مناسبی دارد و بر اساس سلیقه افراد انتخاب می شود. به دلیل محکم و ثابت ماندن حمام پا به پایه های اغلب نردبان های استخر پیش ساخته تمامی افراد که دارنده استخر پیش ساخته می باشند این محصول را سفارش می دهند. همچنین وجود قیمت ارزان و سبک بودن محصول نیز در میزان خرید آن نقش دارد. در هر حالت بهتر است این محصول خریداری شود تا میزان تمیز کردن آب داخل استخر پیش ساخته کم تر گردد. خرید حمام پا اینتکس از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس صورت می گیرد.

خرید حوضچه کلر استخر

نوعحوضچه آب
وزن 7.3 کیلوگرم
طول 56 سانتی متر
عرض 46 سانتی متر
ارتفاع 9 سانتی متر
مناسب برای ریختن کلر و آب قبل از ورود به استخر
جنس کف PVC
رنگآبی
برند تولید کنندهاینتکس
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...