جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال طرح حیوانات اینتکس

intex 59661 tropical buddies

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
235,000 تومان

جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال طرح حیوانات اینتکس دارای استاندارد های لازم می باشد تا بتوان در تمامی تفریحات آبی کودکان آن را مورد استفاده قرار داد و شرایط ایمن را در محیط های آبی برای آن ها رقم زد. جلیقه شنا بادی دارای بند تنظیم کننده سایز می باشد که سبب سایز کردن محصول برای سنین سه تا پنج سال با توجه به جثه آن ها می شود و می توان آن را به راحتی مورد بهره برداری قرار داد. این محصول بی نظیر با قیمت مناسب ارائه می شود تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند در طول عمر بالا از آن لذت ببرند.

خرید جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال طرح حیوانات اینتکس ارزان با داشتن چنین محصولی حضور کودکان در محیط های آبی بدون مشکل خواهد بود. چرا که ایمنی آن ها تضمین می شود و می توان بر روی سطح آب های آرام قرار گرفت و از موقعیت لذت برد و به داخل آب واژگون نشد. از این رو می توان این محصول را برای کودکان در رده سنی تعیین شده خریداری کرد تا حضور آن ها آسان شود و بتوانند در تفریحات آبی مهیج در کنار والدین خود حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند. این محصول از طراحی زیبا و خاص برخوردار می باشد که طرح های چاپی با رنگ های متنوع است که در گذر زمان از بین نمی رود و می توان ظاهری زیبا و ثابت را کسب کرد. در طولانی مدت می توان آن را در معرض تابش خورشید و در محیط های آبی مورد استفاده قرار داد و دچار مشکل نیز نشد و برای کودکان استاندارد های لازم را رقم زد. این محصول به راحتی حمل و جا به جا می شود و می توان آن را به همراه خود در زمان رفتن به مسافرت و گردش قرار داد. چرا که بدنه بدون باد تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بدون مشکل در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار گرفته و مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه تمایل به خرید جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال طرح حیوانات اینتکس دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع جلیقه نجات
 جنس بدنه PVC طرح چرم
ابعاد41*30 سانتی متر
 سنین مورد استفاده 3 تا 5 سال
 تحمل وزن 18 تا 23 کیلوگرم
 وزن محصول 195 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 قابلیت تنظیم سایز
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...