جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال زرد آبی اینتکس

intex 59663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
325,000 تومان
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال زرد آبی اینتکس محصولی زیبا و جذاب است که برای کودکان مناسب می باشد و توانسته توجه آن ها را به خوبی جلب کند. این محصول از بدنه ای ضخیم با جنس پی وی سی طرح چرم تشکیل شده است که دارای تمامی مزیت های لازم می باشد و می تواند برای کودکان بهترین گزینه جهت حضور در محیط های آبی باشد. با این وجود است که تعادل لازم را خواهند داشت و در محیط های آبی بدون مشکل حضور پیدا خواهند کرد. جلیقه شنا بادی رنگبندی زیبایی دارد که محصول را فانتزی می کند و سبب استفاده از آن توسط کودکان می شود. 

فروش جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال زرد آبی اینتکس جدیداین بدنه برای قرار گیری در معرض تابش خورشید سازگاری دارد و دچار خرابی نمی شود و می تواند رنگ خود را حفظ کند و دچار پس دادن رنگ نیز نشود. در نتیجه مورد مناسبی به حساب می آید که خرید آن به تمامی والدین برای فرزندانشان توصیه می شود. دو قفل پلاستیکی بر روی بدنه قرار دارد که موجب استفاده از آن و پوشیدن آسان آن می شود. این دو قفل دارای بند تنظیم کننده سایز نیز می باشند تا محصول متناسب با جثه کودکان آماده گردد و بتوان آن را پوشاند. چرا که جلیقه شنا بادی مناسب سنین سه تا پنج سال می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد و به این ترتیب باید متناسب با فرد استفاده کننده اندازه گیری شود و سپس پوشانده شود. این محصول دارای وزن کم نیز می باشد که به دلیل بادی بودن تاشو و کمجا می شود و مورد حمل و جا به جایی به مکان های مختلف قرار می گیرد. با در دست داشتن پمپ باد در انواع مختلف به سرعت می توان باد مورد نیاز را تامین کرد و وارد بدنه نمود و در نهایت توانست محصول را آماده استفاده و بهره برداری کرد. علاقه مندان به خرید جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال زرد آبی اینتکس تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توانند خرید خود را ثبت نمایند.

 نوع جلیقه نجات
 جنس بدنه PVC طرح چرم
ابعاد41*30 سانتی متر
 سنین مورد استفاده 3 تا 5 سال
 تحمل وزن 18 تا 23 کیلوگرم
 وزن محصول 195 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 قابلیت تنظیم سایز
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...