جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال اینتکس

intex 59661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
235,000 تومان
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال اینتکس محصولی مناسب و پر کاربرد جهت استفاده در محیط های آبی است تا کودکانی که دارای عدم تعادل در این محیط ها می باشند بتوانند به تفریحات آبی بپردازند و دچار مشکل نیز نشوند. این محصول مناسب رده سنی سه تا پنج سال است و متناسب با جثه آن ها ساخته شده است. در این صورت افراد می توانند در داخل این محصول بی نظیر و خاص بهترین موقعیت را داشته باشند و به داخل آب فرو نروند. بدنه بادی و توخالی است که وزن کمی دارد و به این علت بر روی آب شناور باقی می ماند.

 از این رو کودکان با استفاده از این محصول به داخل آن فرو نمی روند و می توانند در سطح آب تعادل لازم را داشته باشند و از آن بهره مند شوند. محصول مورد نظر قابلیت ضد حساسیت بودن نیز دارد تا کسانی که از آن استفاده می کنند بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری در طولانی مدت از آن استفاده کنند و دچار مشکل نشوند. با این وجود در نظر گرفته سلیقه کودکان نیز مهم است و در نهایت به دلیل وجود رنگ فانتزی بدنه کودکان می توانند این جلیقه بادی برای شنا را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند. بدنه ضخیم و مقاوم با قابلیت غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می تواند کارکرد محصول را ثابت نگه دارد و در نهایت مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد که مورد علاقه افراد است .چنانچه نیاز به خرید جلیقه شنا بادی 3 تا 5 سال اینتکس دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر می باشید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کرده و خرید خود را نهایی سازید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
ابعاد41*30 سانتی متر
 سنین مورد استفاده 3 تا 5 سال
 تحمل وزن 18 کیلوگرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...