جلیقه شنا بادی کودک بست وی bestway 32034

bestway 32034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
190,000 تومان

جلیقه شنا بادی کودک بست وی bestway 32034 بهترین محصولی است که برای استفاده کودکان در محیط های آبی در نظر گرفته می شود و می تواند به عنوان یک محصول ضروری برای آن ها تلقی شود. این جلیقه شنا بدنه ای بادی دارد که سبک و کم وزن است و قابلیت حمل آسان دارد. به همین خاطر است که توسط عده زیادی از علاقه مندان خریداری می شود و می تواند در مسافرت و گردش به راحتی در اختیار کودکان قرار گیرد. این محصول بدنه ای سراسر بادی دارد که در بخش های مختلف آن دریچه برای باد شدن وجود دارد. در نتیجه به راحتی راه اندازی می شود و می توان از محصولی بادی و مقاوم با بدنه ضد ضربه برخوردار بود. این محصول سبک و بی وزن است که بر روی سطح آب قرار می گیرد. در نتیجه کودکان که از این محصول استفاده می کنند می توانند به وسیله آن بر روی سطح آب قرار گیرند و تعادل داشته باشند از این رو به داخل آب فرو نخواهند رفت و در محیط های آبی بهترین موقعیت را به دست خواهند آورد.

خرید جلیقه شنا بادی کودک بست وی

ایمنی کودکان به وسیله جلیقه شنا بادی کودک برقرار می شود و می توانند در تمامی محیط های آبی از آن بهره مند شوند. ابعاد و اندازه این محصول به گونه ای است که مناسب استفاده کودکان سه تا شش سال می باشد و دارای سازگاری زیاد با پوست آن ها نیز است. به طوری که بدنه ای ضد حساسیت دارد و می تواند بدون ایجاد مشکلات مختلف در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده کودکان قرار گیرد. برای خرید چنین محصول لازم و ضروری نیاز به پرداخت هزینه کم است تا تمامی افراد توانایی خرید آن را داشته باشند. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن جلیقه شنا بادی کودک بست وی bestway 32034 دارند تنها می توانند محصول را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری نمایند.

قیمت جلیقه شنا بادی کودک بست وی ارزان

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 3 (به علاوه یقه)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها  مناسب کودکان
 رنگ زرد
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 ابعاد بسته بندی : 33*16*45 cm
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...