جلیقه شنا بادی اینتکس طرح اعداد intex 58660

intex 58660

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
255,000 تومان
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی اینتکس طرح اعداد intex 58660 مناسب برای داشتن تفریحات آبی ایمن توسط کودکان است که از بدنه ای بادی تشکیل شده است و می توان به راحتی آن را راه اندازی نمود. این بدنه بی نظیر و بادی دارای لطافت و نرمی است تا برای استفاده کودکان مناسب باشد و آن ها را دچار مشکل نکند. همچنین از ساختاری ایمن و استاندارد برخوردار می باشد که تمامی آیتم های مناسب جهت استفاده توسط افراد را مهیا کرده است. در نتیجه هر یک از کسانی که تمایل به داشتن این محصول منحصر به فرد دارند می توانند جلیقه بادی را برای استفاده در مسافرت و گردش سفارش دهند و با خود به راحتی به همراه داشته باشند. چرا که بدنه در حالت خالی شدن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند ابعاد کمی را به خود بگیرد. در نتیجه فضای کمی نیز اشغال می شود و مشکلی برای به همراه داشتن وجود ندارد.

فروش جلیقه شنا بادی اینتکس طرح اعداد

این محصول بی نظیر برند و اصل است و باکیفیت بالا و اصل برای بهره مندی افراد اوقات خوشی را ایجاد می کند. به همین خاطر است که دارای سازگاری زیاد نیز خواهد بود و می توان آن را برای فرزندان خود تهیه کرد. محصول بادی مد نظر بدنه ای به رنگ زرد دارد که جذابیت زیادی از نظر کودکان دارد. این رنگ بدنه شاد بوده است که برای سازگاری با روحیه کودکان نیز بهترین گزینه می باشد. با این وجود است که این محصول سبک و بادی و منحصر به فرد می تواند در اختیار افراد قرار گیرد و به وسیله آن بدون مشکل در محیط تمامی آب ها به تفریحات آبی بپردازند. از این رو خطرات نیز کاهش پیدا می کند و بدون مشکل قادر به تفریحات آبی خواهند بود. جلیقه شنا بادی اینتکس طرح اعداد intex 58660 محصولی اصل و اورجینال است که تنها در نمایندگی اینتکس ایران خریداری می شود.

خرید جلیقه شنا بادی اینتکس زرد رنگ

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 280 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها  مناسب کودکان
 رنگ زرد
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...