جارو شارژی استخر پیش ساخته اینتکس

intex 28626

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان

جارو شارژی استخر پیش ساخته اینتکس از سری محصولات لازم و ضروری جهت استفاده در استخر می باشد که کارکرد آسانی دارد و می توان محیط استخر بتنی و یا پیش ساخته را تمیز و پاکیزه نمود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس می باشد که از نظر کیفیت و کارایی اطمینان کامل را کسب می کند و می تواند محیط عاری از آلودگی را رقم بزند. از این رو گزینه ای مناسب می باشد که دارندگان استخر بتنی و پیش ساخته می بایست نسبت به خرید آن اقدام نمایند. محصول مورد نظر جهت جمع آوری زباله از کف استخر ساخته شده است که دسته بلندی دارد تا مناسب استخر های عمیق نیز باشد و بتوان از آن بهره مند شد.

خرید جارو شارژی استخر پیش ساخته اینتکس ارزان محصول با اتصال به برق شارژ می شود و آماده بهره برداری می گردد و می توان از وجود آن لذت برد و در کم ترین زمان فضا را برای شنا و تفریحات آبی تمیز کرد. این محصول بی نظیر به جهت داشتن شارژ قادر به حرکت در محیط می باشد و با رها سازی آن در داخل استخر بتنی یا پیش ساخته کار خود را آغاز می کند و می تواند در کم ترین زمان محیط را عاری از آلودگی و زباله کند. این محصول دلخواه قیمت مناسبی دارد که به راحتی خریداری می شود و می تواند لحظات خوشی را برای افراد رقم بزند تا دچار مشکل نشوند و در محیطی آلوده قرار نگیرند. قیمت مناسب و کیفیت بالا دارندگان استخر های بتنی و پیش ساخته را راغب به خرید این محصول می سازد که کاربرد آسان دارد و می توان به راحتی از آن بهره مند شد. در ساختار محصول مخزنی جهت جمع آوری زباله وجود دارد که کار را آسان می سازد و می تواند برای استفاده کنندگان مفید واقع شود. انتخاب و خرید جارو شارژی استخر پیش ساخته اینتکس با قیمت مناسب تنها از فروشگاه اینتکس ایران صورت می گیرد.

 نوع لوازم یدکی
طول دسته239 سانتی متر
 قدرت مکش آب 45 لیتر در دقیقه
 وزن1.83 کیلوگرم
 مدت شارژ تا فول شدن 5 الی 6 ساعت
 سایر ویژگی ها مناسب برای استخرهای فریمی و بتنی
 دارای نمایشگر نشان دهنده شارژ شدن
 دسته تلسکوپی
 پس از رها شدن در آب کار میکند
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...