جارو اسکیمر شارژی اینتکس Intex 28620

Intex 28620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
6,500,000
5,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر شارژی اینتکس Intex 28620 مناسب برای تمیز کردن سطح داخلی استخر پیش ساخته و جکوزی است که قابلیت شارژ شدن دارد و از باتری داخلی برخوردار می باشد. این محصول با شارژ شدن قادر به تمیز کردن فضای بزرگ را دارد و مدت زمان زیادی به حالت شارژ شده می ماند. به این ترتیب بهترین گزینه برای تمیز کردن به صورت دستی است که بخش سری آن به صورت خودکار کار می کند. دسته جارو شارژی بلند است در نتیجه لازم به قرار گیری در داخل آن برای تمیز کردن نیست و با فاصله از بدنه نیز می توان داخل استخر پیش ساخته و جکوزی را تمیز کرد. 

تکه های تشکیل دهنده بدنه جارو دستی شارژی اینتکس به صورت جدا از هم به دست خریدار می رسد که در زمان نیاز به استفاده از آن تنها با کنار هم قرار دادن اجزا و اتصال آن ها به هم می توان محصول را مورد استفاده قرار داد. به این ترتیب استفاده از این محصول نیز ساده و آسان است و می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. جارو دستی شارژی برند و اصل است که با کیفیت بالا در اختیار افراد قرار می گیرد. در نتیجه می توان از آن در مدت زمان طولانی استفاده کرد. جهت خرید جارو اسکیمر شارژی اینتکس Intex 28620 به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع گرد
طول239 سانتی متر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته
 وزن3.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها تبدیل برای بدنه استخر
دارای کابل شارژ USB
دسته تلسکوپی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Ali rohani

سلام
بنده یک عدد جاروشارژی اسکیمر پارسال خریداری کردم الان فیلتر پارچه ایش پاره شده و قابل استفاده نیست امکانش هست راهنمایی بفرمایید از کجا تهیه کنم

259 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
متاسفانه این مورد رو ما موجود نداریم

258 روز پیش ارسال پاسخ