توری جارو اسکیمر دستی سطح آب Intex 29050

Intex 29050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان

توری جارو اسکیمر دستی سطح آب Intex 29050 محصولی پر کاربرد است که به روش آسان سطح آب داخل استخر را تمیز می کند. این محصول مانند سبد عمل می کند و دارای توری است. در نتیجه تمامی برگ ها و زباله های موجود در سطح آب را پاکیزه می سازد و می تواند موقعیت را برای شنا و تفریحات آبی مهیا نماید. محصول دارای بخش است که به دسته وصل می شود. دسته را می توان به صورت مجزا خریداری نمود و از داشتن آن بهره مند شد. توری موجود در بدنه اسکیمر بافت ریزی دارد که می تواند کوچک ترین زباله ها را نیز در داخل خود نگه دارد و جمع آوری سطح محصول را آسان تر می سازد.

خرید توری جارو اسکیمر دستی سطح آب اینتکس

از این رو بهترین نمونه برای خریداری می باشد و می توان نسبت به آن اقدام کرد. این اسکیمر با دسته پلاستیکی با کد 29054 اینتکس مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع در کنار هم یک جارو اسکیمر منحصر به فرد برای تمیز کردن سطح استخر را ایجاد می سازد. وزن محصول کم است بنابراین استفاده از آن آسان تر از سایر محصولات مشابه می باشد. از این رو می توان آن را با خود به همراه داشت و در صورت مشاهده آلودگی و وجود زباله به تمیز کردن سطح اقدام کرد. در صورت تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد و کاربردی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

توری جارو اسکیمر دستی سطح آب استخر پیش ساخته

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...