تشک بادی داخل ماشین طبی تولید شده توسط برند car bed بدنه ای ضخیم و باکیفیت از نوع pvc برزنتی با روکش مخمل داشته و می توانید برای راحتی خود در زمان سفر و یا برای استفاده فرزندان خود از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این نوع تشک بادی ماشین کاملا طبی با طول عمر بالا بوده و برای تمامی خودروهای سواری ایرانی خارجی قابل استفاده بوده که با قیمت شرکتی و ضمانت اصل بودن کالا از طریق اینتکس ایران امکان ثبت سفارش دارد.

خرید بهترین تشک بادی ماشین برند car bed


برای خرید تشک ماشین car bed مشکی  کلیک کنید.

برای خرید تشک ماشین car bed طوسی  کلیک کنید.

برای خرید تشک ماشین car bed کرم  کلیک کنید.

برای خرید تشک ماشین car bed سرمه ای کلیک کنید.


تشک بادی داخل ماشین در بازار از تنوع بالایی برخوردار بوده و در مدل های گوناگونی عرضه می شود. باکیفیت ترین و بهترین تشک بادی ماشین توسط برند car bed تولید شده که از ضخامت بالایی برخوردار بوده و شما می توانید از طول عمر بالای محصولات این برند کاملا آسوده خاطر باشید. این تشک بادی ماشین در سه رنگ طوسی ، مشکی و کرم تولید شده و به دلیل قابلیت تحمل وزن بسیار بالا موجب شده تا تمامی سنین و همه اعضای خانواده بتوانند از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. کاربرد تشک بادی داحل ماشین کاملا استثنایی بوده چرا که این محصول قادر بوده صندلی عقب خودروی شما را به یک تخت بادی استاندارد تبدیل کرده تا در زمان سفر و هنگام خستگی شما و یا فرزندتان بتوانید به استراحت و خواب بپردازید. رویه این محصول طبی و مواج بوده و به دلیل داشتن یک روکش مخمل در زمان خواب بدن شما دچار تعریق نمی شود.

تشک بادی داخل ماشین برند car bed یک محصول با تجهیزات جانبی کامل بوده و برای استفاده از آن دغدغه ای نخواهید داشت. در داخل بسته بندی این تشک بادی ماشین یک عدد پمپ باد فندکی پرقدرت قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید تشک ماشین خود را باد کرده و یا باد داخل مخزن محصول را تخلیه کنید. این تشک بادی ماشین مجهز به یک ساک حمل پارچه ای ، دو عدد بالش بادی و یک عدد پک تعمیرات نیز می باشد. ساختار اصلی بدنه محصول به صورت دو تکه طراحی شده به این صورت که یک عدد زیرپایی مجزا و یک عدد تشک مجزا در داخل بسته بندی وجود دارد. این نوع طراحی بدنه موجب دو عمر مهم شده ، تشک داخل ماشین car bed قابل استفاده در تمامی خودروهای ایرانی و خارجی بوده و همچنین از تشک بادی می توانید علاوه بر خودرو داخل چادر مسافرتی و یا حتی روی آب نیز استفاده کنید. برای خرید تشک بادی داخل ماشین برند car bed اصل می توانید به فروشگاه اینتکس ایران به صورت اینترنتی و یا حضوری مراجعه نمایید.