تشک بادی داخل ماشین car bed اصل کرم

car bed cream

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کاربد بهترین تشک بادی ماشین با رویه نرم و طبی برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی بوده و با استفاده از این تشک بادی ضخیم می توانید صندلی عقب خودرو خود را به راحتی به یک تخت تبدیل نمایید. تشک بادی ماشین برند کاربد اصل با ساختاری دو تکه که تشک اصلی و زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، ساک حمل ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده را با قیمت شرکتی و ضمانت اصالت کالا توسط فروشگاه اینتکس ایران عرضه می شود.

تشک بادی کاربد کرم

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل کرم یکی دیگر از کاربردی ترین انواع تشک بادی داخل ماشین و صندلی غقب برای تمامی خودروها بوده که به دلیل دارا بودن از یک بدنه ضخیم و مقاوم و همچنین تجهیزات جانبی کامل و قیمتی مقرون به صرفه توانسته در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. در نظر داشته باشید تشک بادی صندلی عقب خودرو یک محصول وارداتی و خارجی بوده و به صورت فری سایز طراحی و تولید شده پس شما می توانید برای هر نوع خودروی ایرانی و خارجی از آن استفاده کرده و لذت ببرید. همانطور که پیش تر نیز بیان شد این محصول بادی دارای تجهیزات جانبی کاملی بوده تا شما بتوانید از تشک بادی صندلی عقب خودرو خود به راحتی استفاده کنید. مهم ترین لوازم جانبی این محصول بی تردید پمپ باد فندکی تشک ماشین بوده که از قدرت بالایی برخوردار بوده به دلیل داشتن قابلیت پمپاژ و مکش باد قابلیت استفاده در زمان راه اندازی و یا جمع اوری محصول را دارا می باشد.

خرید تشک بادی ماشین کار بد رنگ کرم

از سری دیگر تجهیزات جانبی داخل ماشین می توان به تعداد دو عدد بالش بادی مجزا ، پک تعمیرات که شامل چسب قطره ای و وصله بوده و همچنین یک عدد ساک حمل اشاره کنیم. این تشک بادی صندلی عقب خودرو در سه رنگ متفاوت تولید شده هر سه رنگ دارای کیفیت و ضخامت بالای بدنه بوده تا طول عمر قابل قبولی را تضمین کند. البته در این مطلب صرفه به معرفی تشک بادی صندلی عقب کرم می پردازیم. توجه داشته باشید این نوع محصولات بادی قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی نداشته و صرفا در زمان کثیف شدن می توانید با یک اسفنج نرم و شامپو فرش به ارامی آن را تمیز نمایید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد انتخاب و خرید تشک بادی داخل ماشین car bed اصل کرم را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینتکس اقدام کرده تا محصول در زمانی کوتاه به دست شما برسد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

امیر محمدی

ماشینم دنا پلاس بود خوب پرش کرد بدنه خیلی ضخیمی داشت پمپ بادش هم قوی بود و سریع راه اندازی شد. تشک ماشین خیلی تا حالا گرفتم کیفیت جالبی نداشتن اما این مدل کلا فرق داره اگر بچه های شیطونی دارید توی خرید شک نکنید.

459 روز پیش ارسال پاسخ