تشک بادی داخل ماشین car bed اصل مشکی

car bed Black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کاربد ، باکیفیت ترین تشک بادی ماشین برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی با رویه نرم و طبی و ساختار استاندارد و ضدتعریق با تحمل وزن بالا برای تمامی اعضای خانواده و ایده آل برای استفاده در زمان سفر است. شما می توانید از سراسر کشور تشک بادی داخل ماشین برند کاربد با ساختاری دو تکه که تشک اصلی و زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، ساک حمل ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده را با قیمت شرکتی از فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید.

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل مشکی یکی از مقاوم ترین و ضخیم ترین انواع تشک بادی داخل ماشین و تشک بادی صندلی عقب خودرو بوده که ساختاری استاندارد داشته و به قابلیت استفاده در تمامی خودروها را دارا بوده و با قیمتی مناسب توسط فروشگاه اینتکس ایران روانه بازار شده است. این تشک بادی داخل ماشین از بدنه ای متشکل از دو بخش اصلی شامل تشک بادی و پایه نگهدارنده تشکیل شده که این پایه در قسمت زیرپایی خودرو قرار داده شده و سپس تشک اصلی بر روی آن جای گیری می شود. این تشک بادی صندلی عقب خودرو در داخل بسته بندی خود دو عدد بالش بادی مجزا نیز داشته که کودک و یا بزرگسال در زمان خواب احساس راحتی کافی داشته باشد. در نظر داشته باشید این تشک بادی صندلی عقب خودرو مجهز به یک عدد پمپ باد مخصوص نیز بوده که با وصل شدن به فندکی خودرو شروع به کار کرده و به دلیل داشتن قابلیت پمپاژ و همچنین مکش باد در زمان راه اندازی و یا جمع اوری محصول مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

این محصول از بدنه ای بسیار ضخیم تولید شده به طوری که از تشک بادی آن می توانید علاوه بر داخل خودرو در زمان سفر داخل چادر مسافرتی و یا در زمان رفتن به دریا و استخر از این بخش محصول به عنوان شناور بادی روی آب استفاده کنید. برای حمل آسان و حفظ کیفیت بالای بدنه محصول همچنین یک عدد ساک حمل پارچه ای نیز در داخل باکس بسته بندی این تشک بادی داخل ماشین وجود دارد. در نظر داشته باشید تحمل وزن بدنه این تشک بادی داخل ماشین فوق العاده بالا بوده به همین دلیل می توان بیان کرد استفاده از این محصول محدودیت سنی خاصی نخواهد داشت. با در نظر گرفتن تمامی موارد یاد شده اگر شما نیز قصد انتخاب و خرید تشک بادی داخل ماشین car bed اصل مشکی می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محمد خان

من زنگ زدم بهشون گفتن تشک ماشین تک سایزه به همه ماشین ها میخوره ولی کیفیتشون فرق داره ماشین دیگنیتی دارم جواب داد برام

459 روز پیش ارسال پاسخ