تشک بادی داخل ماشین car bed اصل سرمه ای

car bed Navy blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک بادی داخل ماشین کاربد بهترین تشک بادی ماشین با رویه نرم و طبی برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی بوده و با استفاده از این تشک بادی ضخیم می توانید صندلی عقب خودرو خود را به راحتی به یک تخت تبدیل نمایید. تشک بادی ماشین برند کاربد اصل با ساختاری دو تکه که تشک اصلی و زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، ساک حمل ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده را با قیمت شرکتی و ضمانت اصالت کالا توسط فروشگاه اینتکس ایران عرضه می شود.

تشک بادی داخل ماشین car bed اصل سرمه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در سال های اخیر به یکی از پرفروش ترین محصولات بادی و راحت تبدیل شده است که می توان از آن برای بیرون رفتن و مسافرت استفاده کرد. با این محصول امکان سفر با ماشین شخصی وجود دارد که افراد به دلیل سازگاری بالا با سطح ایجاد شده می توانند از آن لذت ببرند. تشک بادی داخل خودرو توسط پمپ باد فندکی که در کنار محصول در اختیار خریداران قرار می گیرد فعال می شود و باد مورد نیاز تامین می شود. بنابراین می توان محصول را به سرعت برای استفاده آماده کرد و در داخل خودرو نصب کرد. در زیر سطح طبی و موج دار، پایه ای ضخیم و با هوا وجود دارد که ستونی برای ثابت نگه داشتن بدن است. این ستون می تواند وزن و فشار وزن افراد را تحمل کند و در جای خود ثابت بماند. تمامی مزیت های موجود در محصول باعث افزایش سطح رضایت مخاطبان می شود و می تواند اوقات خوشی را برای علاقه مندان ایجاد کند که در نتیجه بهترین موقعیت و شرایط را به دست آورند. 

تشک بادی دارای رنگ بندی است که با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود. بدن دارای ویژگی هایی مانند ضد حساسیت و ضد تعریق است، بنابراین برای مدت طولانی مورد استفاده افراد قرار خواهد گرفت. این تشک بادی فقط برای استفاده و نصب در داخل خودرو ساخته شده و ساختاری مانند این دارد. اما شما می توانید از تشک بادی مجزا آن در داخل چادر مسافرتی و یا روی آب نیز استفاده کرده و لذت ببرید. در نتیجه با این شرایط می توان محصول را به سرعت آماده و برای استفاده در سفر آماده کرد. تشک بادی داخل ماشین car bed اصل سرمه ای قیمت مناسبی دارد و با کیفیت بالا در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد که خرید آن فقط از این مکان امکان پذیر است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...