بازوبند بادی کودک برای شنا Intex 56663

Intex 56663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
100,000 تومان

بازوبند بادی کودک برای شنا Intex 56663 محصولی زیبا و خاص است که دارای بدنه ای با ساختاری منحصر به فرد می باشد. این بدنه نرم است و به دلیل بادی بودن و تو خالی بودن می توان از آن در موقعیت های مختلف بهره مند شد. محصول سبک است و به این صورت به راحتی بر روی بازو ها قرار می گیرد و مشکلی برای به همراه داشتن توسط کودکان ندارد. از این رو می توان برای ایجاد تعادل بر روی سطح آب و داشتن موقعیت دلخواه برای شنا و آموزش آن به کودکان از این محصول منحصر به فرد استفاده کرد.

بازو بند بادی کودک برای شنا Intex 56663 با کیفیت

بازوبند مد نظر از طرح انیمیشن پو تشکیل شده است که به صورت چاپی بر روی آن حک شده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. این طرح محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد که می توان از داشتن آن در موقعیت های مختلف بهره مند شد. این طرح جذاب برای مورد پسند قرار گرفتن توسط افراد نقش دارد و می تواند افراد را به خود جذب کند. از این رو محصول پر فروش و منحصر به فرد است و می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد. بادی بودن بدنه در زمان راه اندازی آن نقش دارد و به سرعت می تواند محصول را برای استفاده آماده سازد. برای سفارش این بازو بند منحصر به فرد برای شنا به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
قابل استفادهمناسب وزن 18 تا 30 کیلوگرم
 وزن 300 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح پو
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...