بازوبند بادی کودک اینتکس فانتزی Intex 56662

Intex 56662

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
80,000 تومان

بازوبند بادی کودک اینتکس فانتزی Intex 56662 ترکیبی از رنگ های متنوع و زیبا است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. این بازو بند را می توان به راحتی تهیه کرد و خرید آن را انجام داد. چرا که محصول اورجینال و اصل می باشد و در تمامی نمایندگی های معتبر اینتکس به فروش می رسد. بنابراین کسانی که قصد خرید دارند تنها قادر به مراجعه به این مراکز هستند. طرح ارائه شده در این بازو بند بادی بسیار زیبا و خاص می باشد و از طرحی فانتزی برخوردار است. 

خرید بازوبند بادی کودک اینتکس فانتزی ارزان

داشتن رنگ های شاد و متنوع و در عین حال زیبا سبب می شود تا کودکان بیش تر به این محصول جذب شوند و بتوانند استفاده از آن را انجام دهند. بدنه محصول از جنس وینیل می باشد که ضد حساسیت بوده است در نتیجه با استفاده مداوم و طولانی مدت از آن پوست حساس کودکان دچار آسیب نخواهد شد و در نتیجه بهترین موقعیت خود را به دست می آورد. بازو بند را می توان برای هر بار استفاده باد کرد و در صورت استفاده نداشتن به تخلیه باد داخل آن اقدام کرد. از این رو محصولی سازگار با کارکرد دلخواه است و می توان از آن در محیط های آبی بهره مند شد. جهت خرید محصول بادی مورد نظر که برای کودکان طراحی و تولید شده است به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 1 تا 3 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح چشم نواز
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...