بازوبند بادی دخترانه اینتکس Intex 56640

Intex 56640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان

بازوبند بادی دخترانه اینتکس Intex 56640 از طرح پر طرفدار فروزان تشکیل شده است که یکی از جذاب ترین نمونه های بازوبند برای استفاده کودکان می باشد. بدنه به گونه ای طراحی شده است که مناسب کودکان در رده سنی 3 تا 6 سال می باشد. بنابراین می توان با خیالی آسوده برای این رده سنی محصول را مورد استفاده قرار داد و موقعیت دلخواهی برای آن ها مهیا کرد. این محصول در محیط های آبی کاربرد دارد و برای ایجاد تعادل در کودکان ساخته شده است. بدنه بادی وزن کمی را به خود اختصاص داده است به طوری که بر روی بازوی کودکان احساس سنگینی حس نمی شود.

بازوبند بادی دخترانه اینتکس طرح فروزن

در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را سفارش داد. قیمت خرید این نمونه از بازو بند ها در مقایسه با سایر محصولات پایین است و با پرداخت هزینه کم افراد قادر به ایجاد بهترین موقعیت برای قرار گیری کودکان در محیط های آبی می باشند. به همین خاطر مورد محبوبیت و توجه علاقه مندان قرار گرفته است و می توانند خرید آن را انجام دهند. برای تهیه کادو در روز جشن تولد کودکان این محصول بهترین گزینه محسوب می شود که دارای سازگاری با پوست آن ها است و ضد حساسیت می باشد. جهت سفارش محصول مورد نظر به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید و از آن لذت ببرید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
قابل استفادهمناسب وزن 18 تا 30 کیلوگرم
 وزن 300 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح فروزن
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...