الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی bestway 58475

bestway 58475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی bestway 58475 مناسب استفاده در این نوع پمپ می باشد که می تواند آب داخل استخر را تمیز تر و شفاف تر سازد. در نتیجه خرید آن برای دارندگان پمپ تصفیه آب شنی لازم و ضروری است. این الیاف به جای شن استفاده می شود و بسیار بهتر و مناسب تر خواهد بود و موقعیتی را ایجاد می کند که برای لذت بردن از شرایط بهتر خواهد بود. با داشتن این الیاف افراد می توانند در زمان های مختلف به تعویض آن اقدام کنند و آن را با الیاف نو عوض کنند تا آب تمیز تر و شفاف تر شود و بتوان از بازی و تفریح لذت بیش تری برد. آب داخل استخر پیش ساخته در زمان بهره برداری به عنوان استخر تفریحی و یا بهره برداری در زمان استخر پرورش ماهی باید عاری از آلودگی باشد و عوامل بیماری زا از آن دور شده باشد. در نتیجه لازم است که پمپ تصفیه آب خریداری شود و بر  روی بدنه استخر پیش ساخته نصب گردد.

الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی

به همین دلیل پیشنهاد می شود پمپ تصفیه آب شنی خریداری شود اما در داخل آن از الیاف مخصوص استفاده شود. مزیت های متعدد در پی استفاده از الیاف مخصوص به جای شن ایجاد شده است که به افراد توصیه می شود این محصول کاربردی را خریداری کنند. الیاف قابلیت شستشو نیز دارد که می توان هفته ای یکبار به شستشوی آن اقدام نمود. در غیر این صورت بهتر است که ماهی یکبار این الیاف داخل پمپ تصفیه آب تعویض گردد و با الیاف تازه تر عوض شود. هر یک از کسانی که دارنده این نوع پمپ می باشند می توانند تعدادی از الیاف مخصوص را خریداری کنند تا در مواقع لزوم این محصول را داشته باشند. جهت خرید الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی bestway 58475 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید تا محصول را با کیفیت اصل و قیمت مناسب سفارش دهید.

خرید الیاف مخصوص پمپ تصفیه آب شنی استخر

نوعلوازم یدکی
حجم500 گرم
بسته بندیباکس رنگی
موارد استفادهانواع پمپ شنی
 حجم معادل شن18 کیلوگرم
 سایز بندی -
 شرکت سازندهبست وی
کاربرداستفاده به جای شن
بسیار صاف تر و تمیزتر
مناسب انواع پمپ شنی
وزن سبک و پرتابل
محصول غیر سمی
 اقلام همراه  -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...