اسکیمر دستی استخر پیش ساخته بدون دسته Intex 29057

Intex 29057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,040,000 تومان

اسکیمر دستی استخر پیش ساخته بدون دسته Intex 29057 مجموعه ای کامل برای تمیز کردن سطح آب و داخل بدنه استخر پیش ساخته می باشد که به راحتی با خرید یک دسته با کد 29057 مورد استفاده قرار می گیرد. ست تمیز کننده می تواند محیط استخر پیش ساخته را همواره و در هر زمانی تمیز نگه دارد و برای استفاده افراد مد نظر قرار گیرد. این ست شامل یک جارو و سبد توری برای تمیز کردن سطح و یک تمیز کننده کف استخر پیش ساخته می باشد. به این ترتیب مجهز ترین و کامل ترین ستی است که برای داشتن محیطی عاری از کثیفی و آلودگی و عامل بیماری زا مورد استفاده قرار می گیرد.

 این ست به تنهایی کاربرد ندارد و می بایست دسته برای آن تهیه شود. هر کدام از این محصولات به علاوه دسته ای که با آن محصولات مورد استفاده قرار می گیرند در سایت اینتکس به فروش می رسد و از قیمت ارزان برخوردار می باشد. بنابراین توانایی خرید این محصول توسط تمامی علاقه مندان و دارندگان استخر پیش ساخته وجود دارد. ست تمیز کننده اسکیمر استخر پیش ساخته به صورت دستی عمل می کند و نیازی به اتصال به برق ندارد. در نتیجه می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. جهت خرید اسکیمر دستی استخر پیش ساخته بدون دسته Intex 29057 کاربردی و ضروری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...