اسنورکل و ماسک شنا نارنجی اینتکس

intex 55647

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان

اسنورکل و ماسک شنا نارنجی اینتکس برند و اصل می باشد به طوری که علاقه مندان می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و بهترین شرایط را کسب نمایند. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای ساختاری مقاوم می باشد که مزیت های زیادی را شامل شده است تا کسانی که به استفاده کردن از آن می پردازند دچار مشکل نشوند. این محصول مناسب رده سنی 9 سال به بالا است که کمک به حضور آن ها در محیط های آبی و در زیر آب می کند. ماسک شنایی که در این مجموعه وجود دارد به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل بینی و دهان و چشم می باشد به طوری که با استفاده از آن دید واضحی نیز خواهند داشت و دچار مشکل نخواهند شد. 

در این صورت در عمق آب حضور پیدا می کنند و تمرین شنا می نمایند. این محصول بی نظیر رنگ نارنجی دارد که برای علاقه مندان به این رنگ انتخاب و خریداری می شود و در نتیجه می توان از سری محصولات مورد پسند افراد باشد. بدنه از با کیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که سازگاری زیادی ایجاد می کند. از جمله سازگاری های ایجاد شده در محصول وجود قابلیت ضد حساسیت می باشد تا افراد با استفاده از آن دچار آسیب نشوند و بهترین اوقات رقم بخورد. وزن محصول کم می باشد تا برای حمل و جا به جایی آسان باشد و همچنین بتوان آن را بر روی صورت به راحتی قرار داد و مورد استفاده واقع گردید. قیمت خرید محصول مناسب است و تمامی علاقه مندان توان خرید آن را خواهند داشت. به منظور خرید آسان و سریع اسنورکل و ماسک شنا نارنجی اینتکس به صورت غیر حضوری به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوعلوازم غواصی
وزن373 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...