اسنورکل و ماسک شنا شیشه سکوریت بزرگسال

intex 55962

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

خرید جدیدترین اسنورکل و ماسک شنا شیشه سکوریت بزرگسال برای شرکت در مسابقات غواصی به صورت حرفه ای دارای بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا جهت استفاده در طی سال های زیاد با رنگبندی زیبا از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

اسنورکل و ماسک شنا شیشه سکوریت بزرگسال جدیدترین محصول ارائه شده از شرکت معتبر اینتکس است که دارای رنگبندی زیبا و خاص نیز می باشد که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. به وسیله این محصول امکان تنفس در محیط های آبی آسان می شود و بدون مشکل صورت می گیرد. همچنین قابلیت جلوگیری از نفوذ آب به داخل چشم و بینی و دهان ایجاد می گردد تا راحت ترین حالت ممکن رخ دهد و بتوان از حضور در محیط های آبی لذت برد. این محصول خاص و منحصر به فرد به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و مطابق با سایز سر آن ها تنظیم می گردد. چرا که دارای بند تنظیم کننده سایز می باشد تا افراد در زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوند. 

بخش شیشه ای موجود در این مجموعه منحصر به فرد از نوع سکوریت می باشد که مقاوم ترین حالت ممکن را ترتیب می دهد و با قابلیت نشکن بودن می تواند مناسب استفاده در طی سال های زیاد باشد و محبوبیت زیادی برای علاقه مندان ایجاد سازد. به جهت ایجاد طرفداران بیش تر و محبوبیت زیاد رنگ بدنه اسپرت طراحی شده است که متناسب با سلیقه بزرگسال می باشد و می تواند برای آن ها بهترین حالت ممکن را رقم بزند. همچنین دارای وزن کم نیز بوده است تا به راحتی بر روی صورت افراد قرار گیرد و برای آن ها رضایت زیادی را ایجاد سازد. اسنورکل جهت جلوگیری از نفوذ آب به دهان ساخته شده است که امکان حضور در عمق آب را میسر می کند که در کنار ماسک شنا تمامی مزیت های لازم را ایجاد می سازد و می تواند بدون هر گونه مشکل امکان غواصی حرفه ای را برای بزرگسال رقم بزند. کسانی که تمایل به خرید اسنورکل و ماسک شنا شیشه سکوریت بزرگسال دارند به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کرده و خرید خود را ثبت کنند.

نوعلوازم غواصی
وزن1 کیلوگرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهپلی کربنات
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
دارای شیشه سکوریت
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...