اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال اینتکس

intex 55648

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال اینتکس جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت معتبر اینتکس است که از مزیت های زیادی برخوردار می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این محصول جهت شنا و غواصی های حرفه ای در نظر گرفته می شود که بدنه ای منحصر به فرد و سازگار دارد و از مقاومت زیاد در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد تا در طولانی مدت بتوان آن را مورد استفاده قرار داد و دچار مشکل نشد. 

اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال اینتکساز این محصول به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل بینی و دهان چشم ها استفاده می شود که دارای دید واضح می باشد و همچنین دارای لنز دو گانه نیز بوده است که غواصان بدون هر گونه مشکل و دشواری بتوانند نسبت به داشتن این محصول منحصر به فرد لذت ببرند. اسنورکل و ماسک شنا لازم و ضروری است به طوری که خریداران به دنبال نمونه با کیفیت و با دوام آن می باشند تا با خرید محصول بتوان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول بی نظیر دست پیدا کرد. بند ماسک با توجه به جثه صورت افراد تعیین اندازه می شود چرا که بند آن قابلیت تغییر اندازه دارد و در نتیجه برای تمامی افراد بهترین کاربرد را ایجاد می کند. محصول مورد نظر به گونه ای ساخته شده است که برای افراد بالا تر از 14 سال کاربرد دارد و برای آن ها در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد. کسانی که به سراغ خرید اسنورکل و ماسک شنا حرفه ای بزرگسال اینتکس می روند می توانند آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

نوعلوازم غواصی
وزن1 کیلوگرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهپلی کربنات
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
دارای لنز دوگانه
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...