اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport طوسی

intex 55929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
520,000
470,000 تومان
کمی صبر کنید...

اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport طوسی جدید ترین محصول جهت داشتن غواصی و شنا می باشد که با بدنه ای حرفه ای و طراحی خاص توسط علاقه مندان انتخاب و خریداری شده است و می توان با خیالی آسوده آن را مورد بهره برداری قرار داد. این محصول بی نظیر و خاص دارای بدنه ای محکم می باشد که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا به راحتی استفاده شود و به آسانی بر روی صورت قرار گیرد و با اتصال به دهان شرایط خوبی را ایجاد سازد. با استفاده از این محصول آب به داخل دهان وارد نمی شود و از نفوذ آن جلوگیری می شود. همچنین دارای امکان تنفس آسان در محیط های آبی است تا بتوان با خیالی آسوده از آن بهره مند شد و به عمق آب نفوذ پیدا کرد. ساخت اسنورکل شنا توسط شرکت معتبر اینتکس صورت گرفته است که علاقه مندان می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره مند شوند و بتوانند در طی سال های زیاد این محصول بی نظیر را با قیمت مناسب داشته باشند. اسنورکل شنا دارای رنگ طوسی است که اسپرت تلقی می شود و مناسب کسانی که به محصولات ساده علاقه دارند خواهد بود و توسط آن ها خریداری می شود. 

فروش اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport طوسی جدیداین محصول بی نظیر که با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند برای تفریحات آبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین گزینه برای حضور در استخر در زمان شنا باشد. به این ترتیب خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود و لحظات ایمنی برای آن ها ایجاد می گردد. علاقه مندان به داشتن اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport طوسی می توانند با ورود به نمایندگی اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

نوعلوازم غواصی
وزن340 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
فاقد لاتکس
قابلیت اتصال به ماسک
کیفیت ساخت عالی
دهانه سیلیکونی منعطف و راحت
دارای محافظ جهت جلوگیری از نفوذ آب
تنفس آسان
موقعیت قرارگیری اسنورکل در کنار سر
سوپاپ تخلیه آب در انتهای اسنورکل
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...