کاناپه بادی چند کاره جیلونگ

inflatable couch 00۷

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,370,000 تومان

کاناپه بادی چند کاره جیلونگ جزو وسایل پر فروش و محبوبی است که با داشتن بدنه طرح چرم در نظر افراد جذاب و منحصر به فرد می بادش. این کاناپه بادی را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از آن بهترین استفاده را به عمل آورد. اولین کاربردی که با این محصول محقق پیدا می کند استفاده از آن به عنوان یک مبل بادی است که ظاهری مانند کاناپه و مبل های پارچه ای دارد. این محصول می تواند با داشتن بدنه بادی راحت ترین حالت ممکن را ایجاد سازد تا افراد بتوانند بر روی آن ساعات خوشی را سپری کنند. بدنه دارای تکیه گاه بادی است که به حالت طبی ساخته شده است.

خرید کاناپه بادی چند کاره جیلونگ

افراد می توانند به این بخش تکیه داده و از کمر خود در زمان قرار گیری در شرایط مختلف حفاظت نمایند. زمانی که افراد تمایل به داشتن تکیه گاه و قرار گیری به حالت درازکش را دارند می توانند بخش نشیمن را از حالت تاشو در آورده و باز کنند. سپس بر روی آن قرار گیرند و به استراحت مشغول شوند. در صورتی که علاقه مندان قصد استفاده از این محصول به عنوان تشک بادی را دارند نیز می توانند بدنه را به طور کلی باز کرده و سطحی طبی و مواج را ایجاد سازند. به این ترتیب فضا برای قرار گیری و استفاده افراد در زمان خوابیدن مهیا می شود و مشکلی برای آن ها رخ نخواهد داد. برای خرید این محصول بی نظیر با قابلیت های زیاد به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید. 

 نوعخانگی و سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...