کاناپه بادی دو نفره سبز بست وی Bestway 67356

Bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان

کاناپه بادی دو نفره سبز بست وی Bestway 67356 از رنگبندی فانتزی تشکیل شده است که بسیار جذاب و خیره کننده است. افراد می توانند این محصول را در دکوراسیون منزل و یا اتاق خواب خود مورد استفاده قرار دهند و زیباترین حالت ممکن را ایجاد سازند. بدنه دارای رویه ای مواج است که بدن در حالت آرامش بخش قرار می گیرد. بخش نشیمن تاشو بوده است که با باز شدن به شکل تخت خواب بادی در می آید. افراد در این زمان می توانند بر روی آن به حالت درازکش قرار گیرند و به خواب فرو بروند. بخش های مختلف کاناپه بادی دارای دریچه های مجزا از هم برای باد شدن است که امکان راه اندازی محصول به راحت ترین حالت ممکن را ایجاد می سازد.

کاناپه بادی دو نفره سبز بست وی Bestway 67356 | اینتکس ایران

این بدنه را می توان در کم ترین زمان نصب نمود و از داشتن آن لذت برد. به همین خاطر است که علاقه مندان به سرعت و به راحتی قادر به استفاده از این محصول می باشند و می توانند ان را برای خود و یا سایر عزیزان مهیا سازند. ظرفیت محصول دو نفره است و تشکیل محصولی دو نفره و جادار را داده است. در نتیجه می توان به راحتی بر روی محصول قرار گرفت و به آرامش دست پیدا کرد. جهت خرید این نمونه با کیفیت از محصولات بادی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

خرید کاناپه بادی دو نفره سبز بست وی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.91 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...