کاناپه بادی دو نفره جیلونگ

inflatable couch 00۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

کاناپه بادی دو نفره جیلونگ را می توان با کیفیت بالا خریداری کرد تا از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. این محصول از خصوصیات منحصر به فرد زیادی تشکیل شده است که می تواند در کاربرد آن تاثیر زیادی داشته باشد. بدنه را تکیه گاهی خمیده و بادی احاطه کرده است که در نتیجه می توان راحتی و آسایش زیادی را به دست آورد. این بخش از هم باز می شود و سطحی مواج و طبی را فراهم می سازد. کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند باید بدانند که این محصول هم دارای قابلیت کاناپه بودن است و هم به شکل تخت خواب بادی در می آید.

خرید کاناپه بادی دو نفره جیلونگ

به این ترتیب تمایل به خرید افزایش پیدا می کند و می توان به راحتی بهترین گزینه از محصولات بادی را به دست آورد. بدنه محصول نرم و منعطف است که در زمان قرار گیری بر روی آن می توان مزیت های آن را بیش تر درک نمود. افراد بدن خود را بر روی سطحی استاندارد و راحتی قرار می دهند و می توانند با آرامش کامل به استفاده از این محصول بپردازند. چرا که تمامی خصوصیات آن با توجه به طراحی بی نقص و حرفه ای ساخته شده است و رضایت مخاطب را جلب می کند. خرید کاناپه بادی دو نفره جیلونگ از طریق سایت اینتکس انجام می شود و افراد از قیمت مناسب آن استقبال می کنند.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 261 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل و سفر
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تیکه گاه طرح تاجدار
 دارای دو تشک بادی تاشو
 قابلیت چند کاره
دارای کیسه مخصوص نگهداری اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...