کاناپه بادی دو نفره با رویه مخمل

inflatable couch 00۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

کاناپه بادی دو نفره با رویه مخمل محبوب ترین محصول در گروه این وسایل بادی می باشد که راحت ترین حالت ممکن را ایجاد می سازد. این محصول را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و در مکان هایی مانند اتاق نشیمن از داشتن آن لذت برد. چرا که اغلب افراد تمایل به بهره مندی از نشیمن راحتی در زمان مطالعه یا تماشای فیلم دارند که این کاناپه بادی نیاز آن ها را برطرف می کند. رویه محصول از مخمل تشکیل شده است که بخش نشیمن و تکیه گاه را شامل می شود. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بهترین موقعیت را به دست آورد.

خرید کاناپه بادی دو نفره با رویه مخمل

کاناپه بادی دو نفره با رویه مخمل سازگار بوده است و قابلیت هایی نظیر ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن را شامل می شود. به این ترتیب افراد قادر به قرار گیری بر روی آن در طولانی مدت می شوند که در نهایت می تواند پر کاربرد و منحصر به فرد باشد. کاناپه بادی جادار است و دو فرد به طور همزمان در شرایط راحتی بر روی آن قرار می گیرند. به این ترتیب کسانی که به دنبال جایگزین کردن محصولی راحتی به جای استفاده از کاناپه های گران قیمت می باشند می توانند این محصول را خریداری کنند. در صورت تمایل به خرید این محصول به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...