کاناپه بادی دو نفره آبی بست وی Bestway 67356

Bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان

کاناپه بادی دو نفره آبی بست وی Bestway 67356 دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر می باشد که ضد تعریق بوده است و امکان استفاده از آن در تمامی فصول سال وجود دارد. این بدنه منحصر به فرد و راحتی قادر به داشتن طول عمر بالا است و برای افراد مختلف سازگار شده است. به این ترتیب علاقه مندان می توانند نسبت به خرید محصول اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند. کاناپه بادی مد نظر وزن کمی دارد و قدرت جا به جایی آسان نیز شامل محصول شده است. به همین خاطر در حالت نصب و راه اندازی نیز می توان آن را در بخش های مختلف منزل به حرکت در آورد و از داشتن آن لذت برد.

کاناپه بادی دو نفره آبی بست وی Bestway 67356 | اینتکس ایران

بدنه دارای رویه ای مواج می باشد که تمامی مزیت آن در چنین طراحی خلاصه شده است. چرا که افراد تنها برای داشتن راحتی بیش تر به سمت خرید کاناپه بادی کشیده می شوند و نیاز به بهره مندی از سطحی راحتی و طبی دارند. به این ترتیب خرید محصول مورد نظر را انجام می دهند. با داشتن رویه طبی بدن در حالت استاندارد و راحتی قرار می گیرد و می تواند بدون ایجاد مشکل و آسیب بهترین موقعیت را ایجاد سازد. چنانچه قصد خرید کاناپه بادی دو نفره بست وی را دارید می توانید نسبت به خرید آن از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید.

خرید کاناپه بادی دو نفره آبی بست وی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.91 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...