کاناپه بادی جیلونگ سبز رنگ

inflatable couch 00۸

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان

کاناپه بادی جیلونگ سبز رنگ می تواند به عنوان یک محصول مسافرتی مد نظر قرار گیرد و به راحتی در تمامی گردش ها و مسافرت های افراد به همراه آن ها باشد. این محصول از ظاهری مشابه با تمامی کاناپه های حرفه ای برخوردار است اما قابلیت های زیادی در مقایسه با آن ها دارد که می توان خرید محصول را به آسانی و با رضایت کامل انجام داد. بدنه از بخشی به نام تکیه گاه تشکیل شده است که بدن را احاطه می کند و موجب قرار گیری استاندارد ستون فقرات می شود.

خرید کاناپه بادی جیلونگ سبز رنگ

امکان تکیه دادن آسان تمامی افراد به این بخش وجود دارد و از ساختاری مواج تشکیل شده است که راحتی زیادی را به استفاده کنندگان می دهد. کاناپه بادی جیلونگ نیز می تواند جزو محبوب ترین محصولات بادی باشد که با وزن کم در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد و می تواند به عنوان یک تخت خواب بادی درمسافرت نیز مد نظر قرار گیرد. نیاز به سطحی برای خوابیدن از جمله نیاز های ضروری در زمان مسافرت است که با خرید این کاناپه بادی به وقوع می پیوندد. با باز کردن حالت تاشوی محصول می تواند سطح بزرگ و جاداری را ایجاد نمود تا افراد به صورت دو نفره به استراحت و خواب مشغول شوند و دچار هیچ مشکلی نیز نشوند. جهت خریداری محصول مورد نظر با قیمت مناسب به نمایندگی بزرگ اینتکس ایران مراجعه کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپ پمپ برقی 110 ولت
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن کالا : 5.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...