کاناپه بادی تک نفره جادار

inflatable couch 00۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

کاناپه بادی تک نفره جادار از سری محصولات پر کاربرد و پر استفاده می باشد که به راحتی می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. داشتن این محصول به افراد مهیا بودن شرایط راحتی و آرامش را می دهد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و به لذت رسید. کاناپه بادی تک نفره بدنه ای بزرگ و جادار دارد که در نتیجه می توان بر روی آن به راحتی قرار گرفت و موقعیت استاندارد را به دست آورد. این محصول بی نظیر از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است که در نتیجه آن می توان آرامش و راحتی را به دست آورد.

خرید کاناپه بادی تک نفره جادار

بدنه از جنس با دوام و سازگار با افراد بوده است که می توان بر روی آن ساعات خوشی را سپری کرد. افرادی که دارای بدن حساس می باشند و نیاز به قرار گیری بر روی بدنه طبی در طول روز را دارند می توانند این کاناپه بادی را مد نظر قرار دهند و با استفاده از آن بدون مشکل در موقعیت های مختلف قرار گیرند. کاناپه بادی قابل حمل و جا به جایی است به طوری که می توان آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت. وزن بدنه کم بوده است که مشکلی برای جا به جایی آن ایجاد نخواهد شد. برای خرید و سفارش این محصول با کیفیت بالا به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی ، مسافرتی
 تحمل وزن 135 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...