کاناپه بادی تخت شو جدید

inflatable couch 012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان

کاناپه بادی تخت شو جدید از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن در طی سال های زیاد اقدام نمود. این محصول جهت برطرف کردن نیاز افراد در خصوص داشتن راحتی و آسایش در نظر گرفته شده است که می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد و بر روی آن بهترین موقعیت را به دست آورد. بدنه از جنس پی وی سی ضد حساسیت تشکیل شده است که قدرت گردش هوای آزاد بر روی بدنه و داخل آن را دارد. به این ترتیب می توان از آن به عنوان یک محصول ضد تعریق نیز استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد.

خرید کاناپه بادی تخت شو جدید

بهره مندی از یک محصول ضد تعریق موجب لذت افراد می شود و امکان استفاده در فصول گرم سال را نیز مهیا می کند. این محصول در محیط های سر پوشیده و یا فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سازگاری بالا می باشد. علاقه مندان می توانند آن را با خود به همراه داشته باشند و در صورت نیاز به راه اندازی آن اقدام کنند. چرا که محصول در زمان راه اندازی نشده دارای بدنه ای تاشو می باشد که ابعاد کمی را به خود اختصاص داده است. در صورتی که تمایل به راه اندازی باشد بدنه به وسیله پمپ باد پر شده و آماده استفاده کردن خواهد شد. خرید این محصول تنها از فروشگاه اینتکس انجام می شود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...