کاناپه بادی تخت شو بست وی سبز

Bestway 67277

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان

کاناپه بادی تخت شو بست وی سبز از سری محصولات اصل و اورجینال است که با برند بست وی شناخته شده می باشد. این محصول از بخش های متعدد و مفید تشکیل شده است که بهترین و مهم ترین آن تکیه گاه بادی است. ظاهر این محصول با انواع کاناپه های پارچه ای و چوبی تشابه زیادی دارد به طوری که می توان آن را به عنوان یک محصول دائمی و پر استفاده در نظر داشت. محصول مورد نظر از دستگیره هایی در کناره های خود تشکیل شده است که می توان به آن تکیه داد و از موقعیت به وجود آمده لذت برد. با این وجود افرادی که از این محصول استفاده می کنند بهترین موقعیت و بهترین شرایط را به دست خواهند آورد. 

کاناپه بادی تخت شو بست وی سبزبدنه تاشو و منحصر به فرد است و فضای کمی را می گیرد. اما در صورت تبدیل شدن به تخت خواب بادی با باز کردن بخش نشیمن نیاز به فضایی بیش تر خواهد بود تا بر روی آن به راحتی قرار گرفت و شرایط دلخواهی را به دست آورد. تکیه گاه و نشیمن هر دو از ساختاری طبی برخوردار هستند تا رضایت زیادی از سوی مخاطب جلب شود و بتوانند در تایم طولانی بهترین شرایط را داشته باشند. به همین خاطر است که پر فروش و منحصر به فرد است. برای خرید کاناپه بادی تخت شو بست وی سبز با مناسب ترین قیمت و کیفیت و دریافت محصول اصل می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...