کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم intime yt142

intime yt142

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم intime yt142 از محصولات اصل و اورجینالی می باشد که با داشتن قابلیت های متعدد می توان با خیالی آسوده به استفاده کردن از آن اقدام نمود. کاناپه بادی را می توان در بسیاری از موارد استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. به طور مثال کسانی که قصد استراحت های روزمره را دارند نیاز به داشتن نشیمن طبی و راحتی دارند تا استفاده از آن آسان باشد و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. این محصول همان چیزی است که افراد به آن نیاز دارند و در نتیجه می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

خرید کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم

کاناپه بادی تخت خواب شو اینتایم intime yt142 رویه ای مواج دارد که ستون فقرات و کمر رادر حالت استاندارد قرار می دهد از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. برای ایجاد یک تخت خواب بادی بزرگ نیز بدنه باز می شود و از حالت تاشو در می آید. سپس فضا برای خوابیدن و دراز کشیدن افراد مهیا خواهد شد و آن ها را دچار مشکل نخواهد کرد. بدنه محصول ضد حساسیت و ضد تعریق است که به دلیل گردش هوا در بدنه رخ می دهد. از این رو در فصول گرم سال مشکلی از بابت تعریق برای افراد ایجاد نخواهد شد. خرید این کاناپه بادی تخت خواب شو ایتنایم از طریق سایت فروشگاه ایران اینتکس انجام می شود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ----
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های مجزا و متصل به بدنه
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 قابل استفاده در منزل و محل کار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...