بحث درباره نحوه باد کردن استخر بادی جزو مواردی است که همیشه برای خیلی از افراد سوال بوده و شاید این نکته هم در عین حال بسیار مهم باشد که به چه صورت و با در نظر گرفتن چه نکاتی می توان به راحتی یک استخر بادی را باد زد. با توجه به این مقدمه حال در این بخش سعی می کنیم که به صورت کامل و جامع روش باد زدن استخر بادی را در اختیار شما قرار دهیم پس با این مقاله از اینتکس ایران نیز همراه ما باشید.

باد زدن استخر بادی با سشوار

شاید در ابتدا که این تیتر را مشاهده کردید برای شما جای سوال بود که مگر می شود یک استخر بادی را به وسیله سشوار باد کرد و قطعا تعجب کردید اما این مسئله واقعیت دارد! شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر یک استخر بادی را به وسیله باد سرد سشوار راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. در ابتدا نیز نیاز است که محصول و استخر بادی خود را به راحتی بر روی زمین قرار داده و سشوار را به برق متصل کنید. باد سشوار را بر روی باد خنک و سرد قرار داده و سپس به راحتی سعی کنید تا با مبدل موجود بر روی سشوار باد را به داخل دریچه موجود بر روی استخر بادی هدایت کنید.

شاید این کار مقداری زمانبر باشد اما باید توجه کنید که به سادگی شما می توانید بدون هیچ گونه هزینه ای برای خرید پمپ باد ، استخر بادی خود را باد کرده و از این محصول در بهترین شرایط ممکن استفاده کنید. فقط این مسئله بسیار مهم است که به هیچ عنوان از باد داغ سشوار استفاده نکنید زیرا این باد ممکن است آسیب های جدی و جبران ناپذیری را به بدنه استخر بادی شما وارد کند و حتما باید به وسیله باد سرد سشوار این کار را انجام دهید.

باد کردن استخر بادی با سشوار | اینتکس ایران

باد زدن استخر بادی با پمپ باد دستی

از رایج ترین روش های باد کردن استخرهای بادی می توان به استفاده از پمپ های باد دستی اشاره کرد که هم قیمت ارزانی دارند و هم به سادگی با استفاده از این مدل پمپ ها شما می توانید استخرهای بادی خود را راه اندازی کنید. اگر بحث قیمت این محصولات برای شما مهم باشد ، شما می توانید از این دسته از پمپ ها استفاده کنید و قطعا صرفه اقتصادی زیادی برای شما خواهد داشت. این محصولات نیز خود دارای مدل ها و سایزهای مختلفی هستند به این صورت که پمپ باد دستی سوزنی ، ارزان ترین نوع این محصولات می باشد که بیشتر برای استخرهای بادی سایز کوچک استفاده شده و دهانه کوچکی هم دارد که برای محصولات با قطر کمتر از یک متر مناسب می باشد.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد دستی مینی | اینتکس ایران

برای خرید این محصول می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

نوع دیگری از پمپ های باد موجود است که سایز بزرگ تری داشته و رایج ترین مدل پمپ باد دستی هم می باشد که عموما از این مدل از پمپ های باد برای راه اندازی انواع استخرهای بادی کودک استفاده می شود. قدرت بالا در پمپاژ باد و هم چنین کیفیت بدنه این محصول در کنار وزن کم و راحتی در حمل و نقل این کالا از مهم ترین خصوصیات این پمپ باد دستی اینتکس به شمار می رود.

باد کردن استخر بادی با پمپ باد دستی | اینتکس ایران

شما می توانید این مدل پمپ باد را هم از این لینک خریداری کنید.

مدل دیگری هم از پمپ های باد دستی وجود دارد که سایز بزرگی داشته و به جز استخرهای بادی شما می توانید برای راه اندازی تمامی محصولات بادی از این محصول استفاده کنید. این مدل پمپ قدرت بسیار بالایی دارد و در سریع ترین زمان ممکن می توانید استخر بادی خود را راه اندازی کنید.

باد زدن استخر بادی با پمپ دستی بزرگ | اینتکس ایران

خرید و ثبت سفارش این پمپ باد هم از اینجا امکان پذیر می باشد.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد برقی

در بخش قبلی باد کردن با پمپ باد دستی را عنوان کردیم و مدل های پرفروش پمپ بادهای دستی را هم معرفی کردیم. حال در این بخش قصد داریم تا در خصوص پمپ باد برقی اینتکس با شما صحبت کنیم. روش باد کردن استخر بادی با این پمپ ها بسیار ساده است به این صورت که شما می توانید به سادگی پمپ باد را به برق متصل کرده و و سپس یکی از سه نازل موجود بر روی محصول را با توجه به نوع دریچه باد استخر خود بر روی پمپ نصب کنید. پس از انجام این کار نیز شما می توانید به سادگی با روشن کردن پمپ باد اقدام به باد کردن محصول کنید. در این میان مدل های مختلفی از انواع پمپ باد برقی نیز وجود دارد که رایج ترین و در واقع پر فروش ترین این پمپ های باد ، پمپ باد اینتکس کد intex 66620 می باشد.

باد کردن استخر بادی با پمپ باد برقی | اینتکس ایران

خرید این پمپ باد برقی از این لینک امکان پذیر است.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد فندکی

نوع دیگری از پمپ های باد وجود دارد که هم برقی بوده و هم فندکی و به عبارتی می توان این مدل از پمپ ها را پمپ باد دو کاره نامگذاری کرد که به هر دو روش می توانید اقدام به باد کردن استخر بادی خود کنید. این محصولات هم دارای نازل مربوط به فندکی ماشین هستند و هم به وسیله برق مستیقم شهری قابلیت راه اندازی و روشن شدن را دارند. این مدل از پمپ باد هم دقیقا همانند پمپ باد برقی بوده و راه اندازی استخر بادی به همان روش قابل اجراست.

باد کردن استخر بادی با پمپ باد فندکی | اینتکس ایران

خرید و ثبت سفارش پمپ باد فندکی را می توانید از طریق این صفحه انجام دهید.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد برقی فندکی

خیلی از افراد سعی می کنند تا استخر بادی خود را در سفر نیز همراه داشته و در سفرهای خود نیز به راحتی به وسیله یک پمپ باد این محصولات را راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنند. این دسته از افراد عمدتا با استفاده از پمپ باد فندکی این کار را انجام می دهند که به راحتی به بخش فندکی خودرو وصل شده و می توانند در سریع ترین زمان ممکن کار راه ادازی استخر بادی را انجام دهند. رایج ترین و پر فروش ترین مدل پمپ باد فندکی ، پمپ باد فندکی اینتکس INTEX 66636 می باشد که پمپی قدرتمند و باکیفیت به شمار می رود.

باد کردن استخر بادی با پمپ باد برقی فندکی | اینتکس ایران

خرید و ثبت سفارش پمپ باد فندکی برقی اینتکس از طریق این برگه امکان پذیر است.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد پدالی

یکی دیگر از روش های باد کردن استخرهای بادی ، باد کردن به وسیله پمپ باد پدالی و یا پایی می باشد که این مدل از پمپ های باد نیز فروش خوبی داشته و به سادگی می توان با قراردادن این پمپ ها داخل استخر خود و به وسیله وارد کردن فشار به بخش پدالی این محصولات ، کار راه اندازی استخر بادی را به راحتی انجام دهید. قدرت بالای این پمپ ها در کنار بسته بندی کوچک و قابلیت استفاده بر روی تمام محصولات بادی از مهم ترین خصوصیات پمپ های باد پدالی است. مدل پر فروش این محصولات هم پمپ باد پدالی اینتکس کد INTEX 69611 است.

باد کردن استخر بادی با پمپ باد پدالی | اینتکس ایران

خرید این پمپ باد از طریق این لینک امکان پذیر خواهد بود.

باد کردن استخر بادی با دهان

شاید در نگاه اول اگر کسی این تیتر را مشاهده کند این سوال برایش پیش بیاید که مگر امکان دارد یک استخر بادی را به وسیله دهان و بدون پمپ باد راه اندازی کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله شما می توانید با دهان و بدون نیاز به این که پمپ باد خریداری کنید اقدام به باد کردن استخر بادی کنید اما طبیعتا این کار منطقی نبوده و توان و فشار زیادی می خواهد. هم چنین برای باد کردن یک استخر بادی کودک شما نیاز به چند ساعت زمان دارید تا این محصول را باد کنید که طبیعتا این کار به هیچ عنوان پیشنهاد نشده و منطقی نخواهد بود.

باد زدن استخر بادی با دهان | اینتکس ایران

نکات مهم در خصوص باد کردن استخر بادی و نحوه باد کردن استخر با تلمبه

در بخش های قبلی سعی کردیم تا به بررسی پرفروش ترین پمپ های باد و تمامی روش های باد کردن استخر بادی بپردازیم. حال این مسئله نیز بسیار مهم است که اگر شما خواستید به روش های مطرح شده در بخش های قبلی استخر بادی خود را راه اندازی و باد کنید ، باید حتما سعی کنید که بیش از اندازه باد داخل محصول وارد نکنید تا محصول شما آسیب ببیند. هم چنین باید توجه داشته باشید که باد کردن بیش از اندازه محصول باعث خواهد شد که با توجه به بادی بودن و فشار زیادی که به استخر شما وارد می شود ، به مرور زمان استخر شما از نواحی درز دچار فشار زیادی شده و به مرور این درز ها باز شده و محصول شما آسیب ببیند.

باد زدن درست استخر بادی | اینتکس ایران

سعی کنید تا در حدی که محصول ظاهر کلی را به خود گرفت و دیگر چین و چروک خاصی بر روی محصول وجود نداشت ، از باد کردن بیش از حد محصول جلوگیری کرده و دست نگه دارید. هم چنین استخر بادی خود را بر روی یک سطح صاف قرار داده و سپس اقدام به باد کردن محصول کنید. رعایت این نکات در سالم و صحیح باد شدن استخر بادی شما تاثیرگذار خواهد بود. با توجه به این خصوصیات هم اکنون می توانید با آگاهی کامل یک استخر بادی را از سایت فروشگاه اینتکس ایران خریداری کرده و به راحتی با تهیه مجزای یک پمپ باد و روش های عنوان شده در این مقاله اقدام به باد کردن استخر بادی خود کنید.