وان بادی کودک طرح ماهی 51125

51125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان

وان بادی کودک طرح ماهی 51125 مطابق با سلیقه کودکان ساخته شده است و از بدنه ای با طول عمر بالا برخوردار می باشد. این محصول طرح ماهی بوده است و در واقع بخش قرار گیری افراد بدن ماهی را شامل می شود. این وان بادی دارای سر و دم بوده است که در نظر کودکان فانتزی و جذاب محسوب می شود. به همین خاطر است که شرایط برای داشتن وان بادی کودک طرح ماهی مهیا است و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن بهره مند شد.

خرید وان بادی کودک طرح ماهی Bestway 51125

چرا که این وان بادی جزو وسایل بادی اصل و اورجینال می باشد که در نتیجه می توان نسبت به خرید آن تنها از مراکز معتبر اقدام کرد. خرید این محصول از مراکز معتبر سبب می شود که وان بادی با کیفیت بالا و اصل به افراد ارائه شود و در مزیت ها و قابلیت های آن مشکلی ایجاد نگردد. وان بادی کودک بدنه ای با جنس وینیل طرح دار دارد که بدون تغییر رنگ و تغییر حالت در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را با موارد گفته شده خریداری نمود. معتبر ترین مرکز برای خرید وان بادی کودک طرح ماهی خرید از طریق سایت اینتکس است که محصول را با قیمت مناسب ارائه می کند.

نوعخانگي
سازنده بست وی
طول 89 سانتي متر
عرض 61 سانتي متر
ارتفاع 58 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC 
ضخامت بدنه0.25 میلی متر
پمپ -
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگي ها مناسب سنين زیر یک سال
عمق زیاد
اقلام همراهبرچسب تعميرات، راهنما استفاده


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...