وان بادی کودک طرح فیل 51125

51125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان

وان بادی کودک طرح فیل 51125 از سری محصولات جدید بست وی است که برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این محصول به صورت فانتزی می باشد و از طرح فیل تشکیل شده است. در واقع محل قرار گیری کودکان بدن فیل می باشد و سر و دم نیز شامل ان می شود. از این رو استفاده از آن برای تمامی کودکان شادی آور و هیجان انگیز خواهد بود. وان بادی کودک را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و در نتیجه از داشتن آن لذت برد. چرا که محصول جزو وسایل اصل و اورجینال است و امکان خرید حضوری و غیر حضوری برای آن مهیا می باشد.

خرید وان بادی کودک طرح فیل Bestway 51125

 از این رو هر فردی بر اساس موقعیت و شرایط خود قادر به خریداری این وان بادی منحصر به فرد خواهد بود. بدنه دارای سازگاری می باشد و طول عمر بالا شامل آن شده است از این رو در طولانی مدت نیز می توان از آن استفاده کرد و به لذت کامل دست پیدا نمود. عمق زیادی که در این وان بادی ایجاد شده است سبب قرار گیری کودکان به حالت ایستاده نیز می شود. از این رو برای حمام کردن آن ها شرایط مهیا است و می توان به این صورت راحت تر آن ها را حمام نمود. برای خرید وان بادی کودک طرح فیل با برند معتبر بست وی که ساخت انواع محصولات بادی را انجام می دهد می توان به نمایندگی بزرگ محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد.

 نوعخانگي
سازنده بست وی
طول 89 سانتي متر
عرض 61 سانتي متر
ارتفاع 58 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC 
ضخامت بدنه0.25 میلی متر
پمپ -
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگي ها مناسب سنين زیر یک سال
عمق زیاد
اقلام همراهبرچسب تعميرات، راهنما استفاده

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...