وان بادی کودک بست وی Bestway 51134

Bestway 51134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان

وان بادی کودک بست وی Bestway 51134 از بدنه ای منحصر به فرد و بی نقص تشکیل شده است که برای تمامی کودکان مناسب می باشد. نحوه قرار گیری کودک در داخل این محصول استاندارد و راحت می باشد و می توان با خیالی آسوده نسبت به آن اقدام کرد. به همین خاطر است که میزان فروش وان بادی کودک بست وی نسبت به سایر محصولات مشابه بالا می باشد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. وان بادی مد نظر جهت حمام کردن آسان کودکان نیز به کار می رود و از بخشی مواج مانند تکیه گاه برخوردار است.

خرید وان بادی کودک بست وی

از این رو کودکان بدون مشکل و سر خوردگی در داخل بدنه محصول قرار می گیرند و به این بخش تکیه می دهند. والدین نیز برای حمام کردن کودکان مشکلی نخواهند داشت و به راحتی این کار را انجام می دهند. بدنه نرم و بادی است و از ساختاری خمیده و منحصر به فرد تشکیل شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید آن را برای فرزندان خود انجام داد. به دلیل وجود بخشی که مانند تکیه گاه در محصول وجود دارد امکان استفاده از این محصول به حالت نشسته وجود دارد و کودکان در این موقعیت بهترین شرایط را تجربه خواهند کرد. برای خرید محصول مورد نظر به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

فروش وان بادی کودک بست وی باکیفیت

نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 33 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 ضخامت لایه ها0.22 میلی متر
 جنس رویه وینیل رنگی
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی 
 پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 820 گرم
 دارای کف بادی
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...