وان بادی نوزاد اینتایم intime yt-226a

intime yt-226a

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان

وان بادی نوزاد اینتایم intime yt-226a محصولی است که می تواند بهترین انتخاب و خرید برای خردسالان و نوزادان به شمار رود. دلیل ارائه و به زبان آوردن این جمله این مسئله است که طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که نوزاد می تواند به بهترین شکل ممکن در فضای داخلی این محصول قرار گرفته و به بهترین شکل ممکن اقدام به تمیز کردن و یا استحمام او نمایید. در واقع باید توجه داشته باشید که این وان بادی یک ارتفاع مناسب و ایده آل را دارا می باشد که کودک می تواند به بهترین شکل ممکن در فضای داخلی این محصول قرار بگیرد. هم چنین بدنه اصلی این وان بادی به صورت طبی طراحی شده به این صورت که شما می توانید به راحتی بدنه ای طبی با فرورفتگی هایی را مشاهده کنید که باعث می شود تا کودک در راحت ترین حالت ممکن به استراحت پرداخته و در این فضا قرار بگیرد.

وان بادی نوزاد اینتایم intime yt-226a | اینتکس ایران

وان بادی نوزاد اینتایم intime yt-226a در بخش کناری خود دارای یک عدد ساک برای نگهداری وسایل کودک نیز می باشد که وجود این ساک نیز باعث شده تا وسایل کودک در دسترس ترین حالت ممکن قرار گرفته باشد. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول با طراحی خاص و با بهره گیری از دو رنگ سفید و آبی طراحی و ارائه شده است که باعث شده تا محصولی که شما در اختیار دارید یک کالای لوکس و زیبا باشد و در روحیه کودک نیز اثرگذار باشد. برای راه اندازی این محصول هم به وسیله یک عدد پمپ باد به سریع ترین شکل ممکن می توانید می توانید این کار را انجام داده و از این محصول برای کودک خود استفاده کنید. با در نظر گرفتن تمامی این توضیحات ، امکان خرید این وان بادی نوزاد از نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید وان بادی نوزاد اینتایم مدل intime yt-226a | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 سنین مورد استفاده تا 1.5 سال
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای کف بادی
تکیه گاه نرم و راحت
دارای ساک نگهداری وسایل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...