وان بادی طرح اردک اینتایم intime YT-025

intime YT-025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان

وان بادی طرح اردک اینتایم intime YT-025 از بدنه ای فانتزی و منحصر به فرد تشکیل شده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. این رنگبندی و طراحی خاص و فانتزی در نظر کودکان بسیار جذاب و منحصر به فرد شده است که در نتیجه می توان آن را برای تمامی کودکان خریداری کرد. بدنه دارای ساختاری لایه ای است که ارتفاع زیادی را ایجاد می کند. این ارتفاع در واقع عمق محصول را زیاد کرده است و امکان قرار گیری آسان کودکان را مهیا کرده است.

خرید وان بادی طرح اردک اینتایم intime YT-025

دیواره های لایه ای تشکیل شده از رنگبندی متنوع می باشند و هر لایه رنگ مختص به خود را دارد. بر روی کناره دیواره نیز عروسک بادی قرار گرفته است که در واقع سر اردک می باشد. این عروسک بادی می تواند زیبایی و جذابیت خاصی به محصول ببخشد و در نتیجه برای افراد محصولی متناسب با سلیقه باشد. بدنه وزن کمی را به خود اختصاص داده است و در زمانی که خالی از باد می باشد می تواند به حالت تاشو به همراه افراد قرار گیرد. از این رو امکان به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش وجود دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. خرید این نمونه از وسایل بادی و مهیج از فروشگاه بزرگ اینتکس انجام می شود.

 نوع خانگی
 طول 156 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ---
ساک حمل---
سایر ویژگی ها مناسب استفاده کمتر از 3 سال
 ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...