وان بادی شفاف حمام intime YT-213A

intime YT-213A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان

وان بادی شفاف حمام intime YT-213A از سری محصولات اصل و اورجینال است که می تواند با داشتن طول عمر بالا برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. این نمونه از محصولات بادی محبوبیت زیادی دارند و به دلیل آسان بودن استفاده مورد توجه عده زیادی قرار گرفته اند. در نتیجه پر فروش و محبوب می باشد و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمود. وان بادی شفاف برای حمام کودکان گزینه ای مناسب می باشد چرا که از بدنه ای با استحکام بالا برخوردار است و می توان به راحتی کار حمام کردن کودکان را انجام داد.

خرید وان بادی شفاف حمام intime YT-213A

این محصول دارای دیواره های نرم و منعطف است که استحکام بالایی دارند. در نتیجه مانند تکیه گاه ایمن و استوار نیز عمل می کند و می تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. کسانی که به سمت داشتن وان بادی شفاف حمام می روند می توانند بهترین نوع آن را در گروه محصولات بادی ایتنایم پیدا نمایند. چرا که اغلب محصولات فانتزی که با عنوان وان بادی حمام تولید می شود برای این شرکت معتبر است که رضایت مخاطب را جلب کرده و قادر به ایجاد بهترین شرایط می باشد. طراحی جذاب دیواره ها در کنار کیفیت و مرغوبیت بالای بدنه نقش مهمی در پر فروش بودن محصول دارد که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. برای داشتن بهترین وان بادی تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد و آن را سفارش داد.

وان بادی شفاف حمام intime YT-213A با کیفیت

 نوعخانگی
 طول 143 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 جنس رویه براق شفاف
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها قابل استفاده برای تمامی سنین
 عمق زیاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...