وان بادی حمام بزرگسال اینتایم مدل زیپ دار YT-038b

intime YT-038b

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,400,000
2,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

وان بادی روکش دار اینتایم intime YT-038b تشکیل شده از ترکیب خاصی از بدنه که ساختار حرفه ای و منحصر به فردی را ایجاد کرده است. این محصول را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. وان بادی در واقع دارای پوششی بر روی خود می باشد که در زمانی که افراد در داخل آن قرار دارند بر روی آن ها کشیده می شود. در نتیجه می تواند راحتی خاصی را برای آن ها ایجاد سازد. در زمانی که افراد در داخل آب گرم می نشینند این بخش از محصول از اهمیت بالایی برخوردار است تا دمای آب موجود در بدنه ثابت بماند و افراد در این حرارت بهترین موقعیت را تجربه کنند.

خرید وان بادی روکش دار اینتایم intime YT-038b

وان بادی دارای تکیه گاه نرم و منعطف بوده است که بخشی مانند بالش بادی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده طولانی مدت در نظر گرفت. به دلیل مناسب بودن استفاده از وان بادی توسط تمامی سنین افراد رغبت بیش تری به خریداری این وان بادی دارند و تمایل دارند آن را برای استفاده اعضای خانواده خود سفارش دهند. از این رو این محصول برای خانواده نیز استفاده می شود و در نظر گرفته خواهد شد. خرید این محصول بی نظیر و راحتی از طریق سایت اینتکس صورت می گیرد.

 نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 برند اینتایم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش زیپ دار
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

رویا تیمورزاده

اصلا توی خریدش شک نکنید واقعا باکیفیت و عالیه

461 روز پیش ارسال پاسخ