وان بادی حمام کودک پرنسسی 91046

91046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان

وان بادی حمام کودک پرنسسی 91046 جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل بادی است که افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. طرح ارائه شده در این محصول کودکانه و فانتزی است و به دلیل استفاده از رنگبندی جذاب و صورتی آن را می توان به کودکان دختر نسبت داد. در نتیجه کسانی که دارای فرزند دختر می باشند این محصول را خریداری کرده و اشتیاق و شادی را برای فرزندان خود مهیا سازند. وان بادی ابعادی دارد که یک کودک در داخل آن جای می گیرد و مورد استفاده رده سنی کودکان زیر 3 سال می باشد.

خرید وان بادی پرنسسی بست وی Bestway 91046

به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و این افراد را مشتاق به آبتنی و آب بازی نمود. دیواره ها دارای ساختار لایه ای هستند که در نتیجه استحکام زیادی شامل محصول می شود. کسانی که قصد داشتن محصولی سازگار و منحصر به فرد را دارند تا به وسیله آن فرزندان خود را سرگرم سازند می توانند این وان بادی را خریداری کرده و در محیط های آبی از آن بهره مند شوند. این بدنه منحصر به فرد هم در منزل و در حمام مورد استفاده قرار می گیرد و هم قادر به استفاده در محیط های باز می باشد. بنابراین افراد بر اساس سلیقه و تمایل خود می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. خرید این نمونه از وان بادی تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

وان بادی پرنسسی بست وی Bestway 91046 با کیفیت

 نوع خانگی
ظرفیت 48 لیتر
قطر 70 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها شرکت سازنده بست وی
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و خردسالان
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 30 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...