وان بادی حمام صورتی 51033

51033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
399,000 تومان

وان بادی حمام صورتی 51033 تشکیل شده از بهترین مواد اولیه که دیواره هایی با ساختار لایه ای را شامل می شود. این محصول با چنین ساختاری می تواند بهترین نوع محصولات بادی مورد استفاده کودکان در رده سنی زیر 1 سال باشد که راحت ترین حالت ممکن را برای آن ها مهیا می سازد. بدنه برای استفاده کودکان سازگاری دارد و از نرمی و لطافت تشکیل شده است. به دلیل داشتن رنگ صورتی آن را برای کودکان دختر مورد پسند قرار می دهند و می توانند بدنه ای فانتزی را به آن نسبت دهند. اما ساختار محصول ساده است و به راحتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید وان بادی حمام صورتی Bestway 51033

راه اندازی محصول تنها با باد کردن آن به وسیله پمپ باد صورت می گیرد که درنتیجه می توان در زمان کم بدنه را برای استفاده آماده ساخت .در زمان جمع آوری نیز همین روند اتفاق می افتد و بدنه خالی از باد می شود. در نتیجه به سرعت به حالت تاشو در آمده و می تواند برای نگه داری و حمل و نقل به محیطی دیگر فرستاده شود. وان بادی دارای دیواره های شفاف بوده است که زیبایی آن را دو چندان می کند. همچنین رنگ صورتی را جذاب تر جلوه می دهد و می تواند فانتزی ترین محصول بادی برای رده سنی کودک باشد. خرید وان بادی حمام صورتی تنها از طریق فروشگاه اینتکس انجام می شود.

 نوع خانگی
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30  سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 43 لیتر
 جنس رویه PVC رنگی
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین 2 تا 5 سال
 دیواره سه لایه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...