وان بادی حمام دو رنگ کودک 48421

Intex 48421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
510,000 تومان

وان بادی حمام دو رنگ کودک 48421 از سری محصولات جدید این شرکت معتبر است که در طراحی و ساخت انواع محصولات بادی موفق بوده است. این شرکت انواع محصولاتی که برای مخاطبان کودک طراحی شده اند را با قیمت مناسب ارائه می کند تا تمامی علاقه مندان قادر به خرید آن باشند. بدنه از دو رنگ تشکیل شده است که در واقع بخش بیرون محصول به یک رنگ بوده است و بخش داخلی آن رنگ دیگری را به خود اختصاص می دهد. جذابیت ایجاد شده به وسیله ترکیب رنگ به خصوص بدنه سبب مطلوبیت آن می شود و خرید آن را برای افراد سخت پسند آسان می سازد.

خرید وان بادی حمام دو رنگ اینتکس Intex 48421

دیواره های لایه ای تشکیل دیواره ای طبی و راحتی را می دهد تا کودکان بتوانند به آن تکیه داده و از آن به عنوان یک بخش برای تکیه گاه استفاده نمایند. این محصول را می توان برای استفاده در طی مدت زمان طولانی سفارش داد. چرا که سازگاری آن در موقعیت های مختلف بالا می باشد و می تواند در محیط های گوناگون بودن آسیب مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل بادی می روند می توانند وان بادی حمام دو رنگ اینتکس را مد نظر قرار دهند تا در طولانی مدت بهترین شرایط و موقعیت نصیب آن ها شود. خرید این محصول بادی از طریق فروشگاه اینتکس امکان پذیر است.

 نوع خانگی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی سوزنی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب سنین 1 تا 3 سال
 دارای کف بادی
 مناسب تفریحات آبی و استحمام
 ساخت شرکت اینتکس
 ابعاد بسته بندی: 30 در 10 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...