وان بادی حمام استوانه ای intime YT215 A

intime YT215 A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان

وان بادی حمام استوانه ای intime YT215 A ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که ایجاد سازگاری با کودکان کرده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده در محیط های باز و یا سرپوشیده مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. دیواره های بلند محصول تشکیل استوانه ای جا دار را کرده است که استحکام بالایی دارد و می تواند برای مدت زمان طولانی بر روی سطوح مختلف قرار گیرد. از این رو زمانی که کودکان در داخل محصول به سرگرمی و آبتنی مشغول هستند می تواند ایجاد استحکام بالا کند و برای علاقه مندان بهترین موقعیت را ایجاد نماید. وان بادی حمام در مسافرت کاربرد زیادی دارد.

خرید وان بادی حمام استوانه ای intime YT215 A

به خصوص در مسافرت هایی که در فصول گرم سال انجام می شود می توان از این وان بادی حمام استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. چرا که در این فصول افراد در تمامی رده های سنی به سمت تفریحات آبی جذب  می شوند و علاقه به آن پیدا می کنند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده خرید محصول مورد نظر را انجام داد و از داشتن آن لذت برد. به دلیل تاشو بودن بدنه و داشتن وزن کم راحت ترین حالت ممکن برای حمل و نقل آن وجود دارد که افراد نسبت به آن اقدام می کنند. خرید این نمونه از وسایل بادی تنها از طریق سایت فروشگاه اینتکس انجام می شود.

 نوع خانگی، مسافرتی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای بدنه ای شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...