وان بادی حمام آبی کودک 51033

51033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان

وان بادی حمام آبی کودک 51033 برای کودکان پسر مورد استفاده قرار می گیرد و مورد پسند واقع می شود. چرا که این رنگ سلیقه کودکان پسر است و افراد اغلب برای این گروه از کودکان مد نظر قرار می دهند. محصول مورد نظر به دو رنگ ساخته شده است که نمونه معرفی شده با رنگ آبی دارای بدنه ای شفاف و زیبا می باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده در موقعیت هایی نظیر تفریح و مسافرت به همراه داشت و مورد استفاده قرار داد. سپس با تمام شدن تفریحات آبی به جمع آوری آسان آن اقدام نمود.

خرید وان بادی حمام آبی Bestway 51033

جمع آوری محصول در مدت زمان کم انجام می شود به طوری که تنها با تخلیه باد بدنه از طریق دریچه های موجود بر روی آن بدنه به حالت تاشو در آمده و ابعاد کمی را به خود اختصاص می دهد. در این زمان محصول در فضا های کم نیز جای می گیرد و برای به همراه داشتن آن نیازی به داشتن فضای بزرگ نیست. ارتفاع این وان بادی بلند است که در نتیجه افراد می توانند از آن در حالت ایستاده فرزندان خود استفاده کنند. این وان بادی را می توان برای حمام کردن کودکان و یا آبتنی آن ها مورد استفاده قرار داد و لحظات خوشی را برای آن ها رقم زد. از این رو محبوبیت زیادی دارد و افراد بیش تری تمایل به خرید آن دارند. برای خرید وان بادی با قیمت مناسب تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد.

نوع خانگی
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30  سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 43 لیتر
 جنس رویه PVC رنگی
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین 2 تا 5 سال
 دیواره سه لایه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...