وان بادی بیضی مات صورتی 51113

51113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان

وان بادی بیضی مات صورتی 51113 از سری محصولات پر کاربرد و پرمزیت است که می توان از آن در زمان حمام کردن کودکان استفاده کرد. این محصول ایجاد تکیه گاه بادی و طبی در داخل خود کرده است که کودکان به راحتی به آن تکیه می دهند و لحظات خوبی را سپری می کنند. به دلیل وجود چنین تکیه گاهی است که افراد می توانند کودکان را در شرایط ایمن و استاندارد قرار دهند تا در تایم طولانی و بدون مشکل قادر به حضور در داخل وان بادی باشند.

خرید وان بادی بیضی مات صورتی Bestway 51113

بدنه به شکل بیضی طراحی شده است که مفید ترین ساختار برای ساخت وان بادی های پر استفاده می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را در شرایط مختلف مانند منزل و یا بیرون از خانه مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. بدنه وان بادی جادار بوده است به طوری که افراد می توانند با خیالی آسوده و به راحتی از داشتن آن لذت ببرند. همچنین به دلیل داشتن رنگ فانتزی صورتی اغلب کودکان دختر آن را مورد پسند قرار می دهند و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. وان بادی بیضی مات صورتی برترین نمونه از محصولات بادی است که برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است و افراد می توانند برای داشتن آن به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایند.

نوع خانگی، مسافرتی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 51 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 800 گرم
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...