وان بادی بیضی بست وی 51034

51034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
830,000 تومان

وان بادی بیضی بست وی 51034 از ابعاد بزرگ تشکیل شده است که در داخل آن کودکان بهترین تجربه از تفریحات آبی را به دست می آورند. این وان بادی به شکل بیضی بوده است و فضایی مفید را ایجاد کرده است. علاقه مندان می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و موقعیت استاندارد و ایمن برای داشتن انواع تفریحات آبی را ایجاد سازند. همچنین والدینی که برای حمام کردن فرزندان خود دچار مشکل هستند نیز قادر به بهره مندی از این محصول می باشند و امکان آسان شدن حمام کردن کودکان برای آن ها مهیا می باشد. این محصول از بدنه ای سازگار با پوست کودکان ساخته شده است و عاری از مواد سمی می باشد.

خرید وان بادی بیضی بست وی Bestway 51034

به همین خاطر است که می توان از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد و لذت برد. برخورداری از بدنه ای نرم و منعطف که در بخش کف دارای ساختار نرم تر می باشد می تواند سبب طولانی شدن استفاده از وان بادی شود. وان بادی دیواره هایی با ساختار لایه ای دارد که کمک می کند افراد به راحتی بهترین موقعیت را به دست آورند. این وان بادی دارای رنگبندی است که نمونه ای از ان آبی می باشد. در نتیجه برای کسانی که به این رنگ علاقه دارند مد نظر قرار می گیرد. این محصول را با مزیت های گفته شده از سایت فروشگاه اینتکس خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

نوعخانگی
 طول 91 کیلو گرم
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 ظرفیت 65 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ----
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 0.5 کیلوگرم
 مناسب کودکان زیر 3 سال
 دارای رنگبندی
 ساخت شرکت بست وی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...