وان بادی استوانه ای سبز رنگ intime yt-214A

intime yt-214A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان

وان بادی استوانه ای سبز رنگ intime yt-214A از جذابیت زیادی برخوردار است که افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. اغلب محصولاتی که برای کودکان ساخته می شود از طراحی فانتزی برخوردار می باشند به طوری که باید در نظر آن ها جذاب و منحصر به فرد باشد. این طراحی با داشتن رنگبندی شاد و متنوع ایجاد خواهد شد و بهترین موقعیت نصیب استفاده کنندگان می شود. علاقه مندان می توانند این وان بادی را با مزیت های گفته شده خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. در نتیجه رضایت را برای کودکان ایجاد سازند و در طولانی مدت امکان داشتن موقعیت دلخواه را به افراد بدهند. وان بادی استوانه ای سبز رنگ از سری محصولات اصل و اورجینال است که با برند اینتایم شناخته می شود.

وان بادی استوانه ای سبز رنگ intime yt-214A | اینتکس ایران

طراحی بدنه آن نیز بدون نقص و حرفه ای است و قادر به جلب رضایت مخاطب که کودکان می باشند می شود. برای به همراه داشتن وسایل بادی و تفریحی در فصل تابستان و در زمان رفتن به سفر این وان بادی گزینه ای مناسب می باشد. چرا که بدنه ای سبک دارد و در زمان راه اندازی نشده به صورت تاشو در بسته بندی قرار دارد. ابعاد بسته بندی آن نیز کوچک می باشد و می توان بدون مشکل در کنار سایر وسایل آن را به همراه داشت. چنانچه قصد خرید وان بادی استوانه ای سبز رنگ را دارید می توانید با خیالی آسوده از کیفیت بالا آن را از نمایندگی ایران اینتکس سفارش دهید.

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ  -
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، پمپ باد


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...